Če ti izdelek iz kakršnegakoli razloga ne ustreza, lahko svojo namero o odstopu od pogodbe sporočiš v roku 14 dni po prejemu izdelka preko naše spletne strani.
V tem primeru se moraš samo prijaviti v svoj registrirani račun in v meniju "Vračila in reklamacije" izbrati možnost "Uveljavljam 14-dnevno pravico do odstopa". Označi, kateri izdelek iz katerega naročila želiš vrniti, in navedi številko bančnega računa za vračilo kupnine. Izdelek je treba vrniti v 14 dneh od obvestila, mi pa bomo vračilo kupnine za vrnjeni izdelek opravili v največ 14 dneh po prejemu vrnjenega blaga. Če vrneš vse izdelke iz naročila, ti bomo vrnili tudi stroške dostave.
Prosimo, pomagaj nam tako, da izdelek vrneš v originalni, neodprti embalaži (če je le mogoče), saj ga želimo prodati naprej. Če je bila embalaža odprta, poskrbi, da so vsi deli embalaže, izdelek, njegovi dodatki in navodila nepoškodovani in priloženi.
Pomembno je vedeti, da stroške pošiljanja pri vračilu kriješ ti. Prosimo, pozorno preberi relevantne dele naših splošnih pogojev (Splošni pogoji poslovanja).
Naslov za vračilo: Modell & Hobby Kft. 1211 Budapest, Szikratávíró u. 12. C/3 skladišče
Ob prevzemu paketa vedno preveri, ali je paket poškodovan. Če je pošiljka poškodovana ali odprta, je ne prevzemi. V tem primeru nemudoma obvesti našo podporo strankam, da ti bomo lahko pomagali z nadaljnjimi postopki in ponovno pošiljko.
Če se izkaže, da je kupljena igrača pokvarjena ali se pokvari med uporabo, za lažjo obravnavo prijavi napako v svojem spletnem računu pod menijem "Vračila in reklamacije" in izberi "Želim uveljavljati garancijo ali stvarno napako". Priloži fotografijo ali video napake in natančno opiši, kaj je narobe.
Na podlagi prejetih informacij bomo lahko najhitreje ukrepali. Nato te bodo naši sodelavci kontaktirali in se dogovorili o naslednjih korakih. Če je izdelek res pokvarjen, bomo poslali kurirja, da prevzame izdelek. Naša servisna služba bo izdelek popravila, če pa popravilo ni mogoče, bomo poslali zamenjavo za izdelek. Če ugotovimo, da ne gre za napako, ti bomo po e-pošti svetovali, kako pravilno in varno uporabljati izdelek.
Bodi prepričan, da problema ne bomo pustili nerešenega – vedno bomo našli rešitev.
Opozarjamo, da tudi v primeru prijave napake preko e-pošte, te bomo prosili, da izpolniš obrazec "Vračilo, odstop, prijava napake" za nadaljnjo obravnavo.
Za podrobnejše informacije o garanciji in stvarni napaki te prosimo, da pozorno prebereš naše splošne pogoje poslovanja (Splošni pogoji poslovanja).