V spletni trgovini Tulli.si veljajo splošni pogoji poslovanja, ki veljajo od 1. oktobra 2024
Obveščamo Vas, da z uporabo spletne trgovine www.tulli.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) sprejemate te pogoje poslovanja. Spletno trgovino lahko uporabljate le, če ste prebrali navedene pogoje in jih v celoti sprejemate. Družba Modell & Hobby Kft. (v nadaljevanju: upravljavec) si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni določbe teh pogojev poslovanja, ponudbo izdelkov, cene, roke ipd. Spremembe začnejo veljati z dnem objave v spletni trgovini. Kupec, ki se s spremembami ne strinja, mora prenehati uporabljati storitve spletne trgovine. Spremembe ne vplivajo na že sklenjene pogodbe (potrjena naročila).
1.1. Spletno trgovino upravlja podjetje Modell & Hobby Kft (v nadaljevanju: upravljavec).
1.2. Kontaktni podatki upravljavca so naslednji:
Ime podjetja: Modell & Hobby Korlátolt Felelősségű Társaság
Poštni naslov in služba za podporo strankam: Madžarska, 1211 Budimpešta, ulica Szikratávíró 12, skladišče C/3
Kontakt: info@tulli.si
Sedež in glavna pisarna: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. Lurdy Ház, 2. nadstropje.
Registracijska številka: 01-09-72424357
Sodni register: Urad za trgovinski register
Davčna številka: 10929829-2-43
EU davčna številka: HU10929829
Bančni račun: HU64107000246662414950000005
SWIFT: CIBHHUHB
Pogodbeni jezik: Slovenščina
Ponudnik gostovanja: Rackforest Kft., Madžarska, 1116 Budapest, 6 Sáfrány str., registracijska številka 01-09914549, davčna
številka:14671858-2-43, , info@rackforest.hu Zgornji kontaktni podatki so tudi kontaktni podatki za oddelek za pritožbe.
1.3. Obiskovalci spletne trgovine lahko prosto pregledujejo ponudbo izdelkov. Vendar je za nakup izdelka potrebna predhodna registracija uporabniškega računa. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine vključujejo tudi druge pogoje, ki urejajo oddajo naročil, plačila, dostavo, sklenitev in izpolnitev pogodbe. Prosimo, da si skrbno preberete splošne pogoje poslovanja. Veljavna različica splošnih pogojev je vedno na voljo na domači strani spletne trgovine in jo lahko kadar koli pregledujete. Pred oddajo naročila Vam bo omogočena preverba splošnih pogojev poslovanja, ki jih s klikom na ustrezno povezavo tudi sprejmete. Z oddajo naročila in sprejemom splošnih pogojev se med upravljavcem in stranko spletne trgovine sklene pogodba v skladu z določili teh splošnih pogojev. V kolikor se ne strinjate s splošnimi pogoji, nakupa v spletni trgovini ne morete opraviti.
1.4. Uporaba spletne trgovine in posredovanje podatkov, potrebnih za uporabo storitev, ki jih ponuja spletna trgovina, sta prostovoljna. Upravljavec uporablja podatke le v obsegu, ki je potreben za pravilno izvajanje storitev, v skladu z določili odstavka 7 (Upravljanje podatkov) teh splošnih pogojev.
1.5. Upravljavec spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe določb teh splošnih pogojev, ponudbe prodajnih izdelkov, nakupnih cen, rokov ipd. Obveznost upravljavca, da proda določen izdelek po objavljeni ceni, traja le do spremembe cene, objavljene v spletni trgovini. Sprememba začne veljati z dnem objave v spletni trgovini. Kupec, ki se s spremembami ne strinja, mora prenehati z nakupovanjem. Spremembe ne vplivajo na obstoječe pogodbe.
2.1. V primeru nakupa v spletni trgovini se med kupcem (uporabnikom) in prodajalcem sklene pogodba o dobavi (kupoprodajna pogodba) na podlagi oddanega naročila in njegove potrditve. Pravna razmerja, ki izhajajo iz te pogodbe, niso samodejna, temveč so podrobno urejena z določbami teh splošnih pogojev. V skladu z veljavno zakonodajo je spletna trgovina dolžna potrditi prejem naročila v 48 urah, v nasprotnem primeru je kupec oproščen obveznosti. Samodejna potrditev, ki jo prodajalec pošlje ob prejemu naročila, kupcu zgolj potrjuje, da je naročilo prejeto.
2.2. Z oddajo naročila kupec poda ponudbo za nakup. Po uspešni oddaji naročila in potrditvi vnešenih podatkov se pogodba sklene z neavtomatiziranim elektronskim sporočilom, ki ga prodajalec pošlje kupcu.
Ko kupec prejme elektronsko sporočilo prodajalca, v katerem je obveščen o podrobnih pogojih izvedbe, zlasti o predaji pošiljke kurirski službi in predvidenem datumu dostave,to pomeni samodejno potrditveno e-poštno sporočilo spletne trgovine, ki kupca zgolj obvesti, da je spletna trgovina prejela naročilo.
2.3 Ponudnik storitev si pridržuje pravico do izpodbijanja svoje pravne izjave v zvezi z naročilom, ki ga je kupec podal v skladu z načeli Zakona V iz leta 2013 (Civilni zakonik) (zlasti člen 1:3 / odstavek 1 /, člen 1:4 / odstavek 2 /, člen 1:5 / odstavek 1), v primeru verjetne kršitve.
2.3.1 naročilo je v nasprotju z zakonom, zlasti (vendar ne izključno) v naslednjih primerih: Kupec je izdelek naročil v nasprotju z načelom dobre vere in poštenja; Naročilo krši predpise, pogodbe ali zakone iz razlogov, ki so pripisljivi kupcu; Kupec s svojim ravnanjem krši prepoved zlorabe pravic; Kupec zavaja ali poskuša zavajati prodajalca (na primer z oddajo naročila brez prodajalčevega dovoljenja z namenom nadaljnje prodaje na drobno ali pa želi nedovoljeno oziroma zlorabljajoče uporabiti občasne popuste.);
2.4 Naročila se zabeležijo v spletni trgovini in se samodejno shranijo v elektronski obliki. Stranka lahko kasneje zahteva ogled teh naročil. V skladu s členom CVIII iz leta 2001 o nekaterih vidikih elektronskih komercialnih storitev in storitev, povezanih z informacijsko družbo, se pogodba, sklenjena z naročilom oddanim v spletni trgovini, šteje za sklenjeno v pisni obliki. Pogodba je sestavljena v madžarskem jeziku in je v skladu z madžarsko zakonodajo. Za pogodbo se uporabljajo določbe teh splošnih pogojev poslovanja. Prodajalec pošlje kopijo naročila v elektronski obliki z navedbo številke naročila na zahtevo stranke..
2.5 Glede na to, da se pogodba šteje za pisno pogodbo, se stranki strinjata, da se komunikacija med upravljavcem in kupcem, izvedena preko e-poštnega naslova, navedenega v podatkih o registraciji ali naročilu kupca, šteje za pisno komunikacijo.
2.6 Potrditev naročila po elektronski pošti predstavlja vsebino pogodbe med upravljavcem in uporabnikom. Njeno pošiljanje po elektronski pošti je v skladu s členom 45/2014 (II. 26.) in izpolnjuje zahteve po "pisni potrditvi" v skladu s členom 18 sklepa vlade. Priporočamo, da dokumente preberete in shranite. V primeru kakršnihkoli vprašanj se obrnite na našo službo za pomoč uporabnikom.
2.7 Naročila lahko oddate preko spletnega vmesnika spletne trgovine. Upravljavec lahko sprejme in potrdi naročilo, oddano v spletni trgovini, le če stranka v celoti izpolni vsa obvezna polja na strani za registracijo in nakup. Spletna trgovina ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi neizpolnjevanja teh obveznosti, ali za tehnične težave, ki se lahko pojavijo med postopkom. Prevozne in drugi dodatni stroški, ki nastanejo zaradi napačnega ali nezadostno podrobnega naslova ali drugih podatkov in informacij, so v celoti v breme stranke.
2.8 Tehnične možnosti za popravljanje napak pri vnosu podatkov: Napake pri vnosu podatkov je mogoče popraviti pred pritiskom na gumb "Zaključi naročilo!" ki se prikaže na koncu postopka nakupa po izbiri načina plačila. Za popravljanje podatkov uporabite gumb "Uredi" ali se vrnite na prejšnji korak, ki ga želite spremeniti, preko diagrama procesa na vrhu strani. Prijavne podatke in geslo, vnesene ob registraciji, lahko kadarkoli spremenite v razdelku "Moji podatki" po prijavi. Vsebino "Košarice" lahko kadarkoli preverite, spremenite ali izbrišete. Če se po oddaji naročila odkrije napaka pri vnosu, jo je treba nemudoma sporočiti na naslov info@tulli.si.
2.9 Pomembno je, da navedete točne telefonske kontaktne podatke, saj se spletna trgovina v številnih primerih pred dostavo posvetuje po telefonu. Če so kontaktni podatki nepopolni, prodajalec naročila ne bo obravnaval.
2.10 V navigaciji spletne trgovine lahko posamezne izdelke dodate v virtualno košarico s klikom na funkcijo "Dodaj v košarico" na strani izbranih izdelkov, ki jih želite kupiti. Po izbiri izdelkov lahko s klikom na gumb "Nadaljuj na blagajno" začnete dejanski postopek naročanja. Po vnosu naslova za dostavo, izbiri načina dostave in plačila boste naročilo dokončali in poslali. Pred nastankom obveznosti plačila spletna trgovina potrošnika izrecno opozori, da s pošiljanjem naročila nastane tudi obveznost plačila.
2.11 Opozarjamo Vas, da sistem spletne trgovine obravnava vsako zaključeno naročilo kot ločeno naročilo. Zato bodo naročila, oddana neposredno eno za drugim isti stranki in na isti naslov, poslana v ločenem paketu, pri čemer bo za vsako naročilo posebej zaračunana pristojbina za dostavo.
2.12 Pred prvim nakupom v spletni trgovini se morate registrirati, za naslednja naročila pa se morate prijaviti v že ustvarjen račun. Registracija olajša nadaljnje nakupe in uporabo morebitnih popustov.
2.13 Cene, navedene na spletni strani, so v vsakem primeru bruto cene z DDV. Bruto cene vključujejo davek na dodano vrednost po stopnji, določeni v zakonodaji, veljavni v času nakupa za določeno vrsto izdelkov. Cene, navedene v spletni trgovini, so veljavne do morebitne spremembe.
2.14 Prodajalec je dolžan dostaviti izdelke, ki jih je kupec naročil, na naslov za dostavo, naveden v naročilu, v skladu s pogoji teh splošnih pogojev in potrditve naročila.
2.15 Uporabnik lahko izdelek prejme na naslovu, navedenem v naročilu, in poravna nakupno ceno izdelka, ter vse dodatne stroške (npr. stroške dostave, stroške povračila), v skladu s temi splošnimi pogoji, ob dostavi ali pred njo.
2.16 Kako plačati
2.17 Načini prejemanja pošiljk
Naročeni izdelki bodo dostavljeni na navedeni naslov s pomočjo kurirske službe. O predvidenem datumu dostave boste obveščeni po e-pošti ali telefonu. Spletna trgovina običajno izpolni naročila v 2-4 delovnih dneh.
2.18 Ob dostavi stranka preveri celovitost pošiljke in podpiše potrdilo o prevzemu. Priporočljivo je tudi, da stranka ob prevzemu preveri celovitost izdelka. V primeru nezadostne količine ali poškodovanega izdelka se mora urediti škodni zapisnik o pomanjkljivosti ali poškodbi paketa. Izdelkov s poškodovano embalažo ne sprejemajte. Če zapisnika ne sestavite, to ne vpliva na potrošnikove pravice do uveljavljanja odstopa od pogodbe, reklamacije ali garancijskih zahtevkov zaradi poškodovanega izdelka. Vendar pa ima podjetje pravico, v skladu z zakonom, dokazati, da je napaka, ki je predmet reklamacije, nastala po izvedeni dostavi.
2.19 Če dostava pošiljke ni uspešna, bo kurir pustil obvestilo in nato poskušal dostaviti pošiljko še enkrat. Dostava se izvaja vsak delovni dan med 8.00 in 17.00. Stranka je dolžna v tem časovnem obdobju posredovati točen naslov za dostavo in telefonsko številko, na kateri je dosegljiva. Poleg splošnih pravil o dostavi, opisanih tukaj, se lahko pri posameznih naročilih v spletni trgovini razlikujejo določeni pogoji dostave, stroški in popusti. Podrobne pogoje pošiljanja si lahko preberete tukaj: https://www.tulli.si/informacija
3.1. V primeru garancije je upravljavec v času trajanja garancijskega obdobja odgovoren za napake v skladu s pogoji, določenimi v pravni izjavi ali zakonodaji, ki ureja garancijo. Garancija ne vpliva na zakonske pravice potrošnika (npr. v zvezi z garancijo za dodatno opremo). Prodajalec je oproščen odgovornosti za jamstvo, če dokaže, da je vzrok za napako nastal po izpolnitvi obveznosti.
3.2. Pri prodaji na podlagi pogodbe, sklenjene s potrošnikom, v zvezi z obvezno garancijo za določeno trajno blago, navedeno v Prilogi št. 1 k Sklepu vlade 151/2003 (IX. 22.), veljajo garancijske obveznosti za novo trajno blago. V okviru pogodbe s potrošnikom za izdelke, kupljene v Sloveniji, ki jih trži družba MODELL & HOBBY Kft, velja garancija v skladu z določbami Sklepa vlade št. 151/2003, in sicer:trajanje
eno (1) leto za prodajno ceno 26 EUR, vendar ne več kot 260 EUR dve (2) leti v primeru prodajne cene, ki presega 260 EUR, vendar ne presega 663 EUR, tri (3) leta nad prodajno ceno 663 EUR. Garancijski zahtevek se lahko uveljavlja v garancijskem roku, neupoštevanje garancijskega roka povzroči izgubo pravic.
3.3. Potrošnik lahko uveljavlja pravico do garancije z garancijskim listom, ki ga je prejel ob nakupu, ali, če tega ni, z dokumentom, ki potrjuje nakup (pogodba).
4.1. V primeru, da upravljavec nepravilno opravi storitev, lahko uporabnik uveljavlja garancijski zahtevek proti upravljavcu v skladu s pravili civilnega zakonika in drugimi veljavnimi predpisi, kot je na primer vladna uredba 373/2021 (VI.30), pri čemer se ti predpisi uporabljajo skupaj. Upravljavec ravna nepravilno, če v času opravljanja storitve ne izpolnjuje kakovostnih zahtev, določenih v pogodbi ali zakonodaji. Spletna trgovina je oproščena garancijskih obveznosti, če je bil kupec ob sklenitvi pogodbe seznanjen z napako ali bi moral biti z njo seznanjen. V roku enega (1) leta od datuma dobave ni drugih pogojev za uveljavitev garancijskega zahtevka za dodatno opremo, razen prijave napake, če kupec dokaže, da je izdelek ali storitev dobavilo naše podjetje. Po enem (1) letu od datuma dobave mora potrošnik dokazati, da je napaka, na katero se sklicuje, obstajala že ob dobavi.
4.2. Naše podjetje ponuja garancijo za dodatno opremo v primeru okvarjenega delovanja. Garancijski zahtevek potrošnika za dodatno opremo poteče v dveh (2) letih od datuma dobave, medtem ko za druge uporabnike, ki niso potrošniki, poteče v enem (1) letu od datuma dobave. Če je predmet pogodbe s potrošnikom rabljena stvar, je rok za uveljavitev garancijskega zahtevka eno (1) leto. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz garancije za dodatno opremo kot ugovor zoper zahtevek iz iste pogodbe, tudi če je garancijski zahtevek za dodatno opremo že potekel.
4.3. Pravice kupca na podlagi garancijskega zahtevka so podrobno opisane v Prilogi k tem splošnim pogojem..
5.1. Določbe te točke se uporabljajo samo za potrošniške pogodbe.
5.2. V primeru napake na izdelku, ki ga upravljavec proda potrošniku, lahko potrošnik od proizvajalca (proizvajalec vključuje tako proizvajalca kot distributerja izdelka) zahteva odpravo napake ali, če popravilo ni izvedljivo v razumnem roku in brez posega v potrošnikove interese, zamenjavo izdelka. Proizvajalec je odgovoren za izdelek v okviru garancije dve (2) leti od datuma, ko je bil izdelek dan na trg. Če to obdobje poteče, potrošnik izgubi pravico do uveljavljanja garancije..
5.3. Izdelek je pomanjkljiv, če ne izpolnjuje kakovostnih zahtev, ki so veljale ob času, ko ga je proizvajalec dal na trg, ali če ne vsebuje lastnosti, ki jih je proizvajalec navedel.
5.4. Proizvajalec je oproščen obveznosti jamstva za izdelek, če dokaže, da:
izdelek ni bil proizveden ali dan na trg v okviru njegovega poslovanja ali samostojne dejavnosti; napaka ni bila prepoznavna glede na stanje tehnike v času, ko je bil izdelek dan na trg, ali je napaka posledica uporabe obvezne zakonodaje ali uradnih predpisov.
5.5. V primeru zamenjave izdelka velja garancijska obveznost za zamenjani izdelek, v primeru popravila pa za tisti del izdelka, ki je bil predmet popravila. Kupec mora proizvajalca o napaki obvestiti nemudoma po njenem odkritju. Če je napaka sporočena v dveh (2) mesecih po njenem odkritju, se šteje, da je bila sporočena pravočasno. Potrošnik nosi odgovornost za škodo, ki je nastala zaradi zamude pri obvestilu o napaki.
6.1. Kupci spletne trgovine, ki nastopajo kot potrošniki, imajo pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v skladu z vladnim sklepom št. 45/2014 (II.26.) o pogodbah, sklenjenih na daljavo. To pravico lahko uveljavljajo v 14 koledarskih dneh po prejemu izdelka.
6.2. Potrošnik ima pravico do odstopa od nakupa tudi v obdobju med datumom sklenitve pogodbe in prejemom izdelka.
6.3. Potrošnik ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v skladu s členom 29. vladnega sklepa št. 45/2014 (II.26.) v primeru naslednjih izdelkov ali storitev, ki jih prodaja ali izvaja upravljavec:
pri pogodbi o opravljanju storitev, po zaključku celotne storitve, če je izvajalec storitev pričel z opravljanjem na podlagi izrecnega predhodnega soglasja potrošnika, in je potrošnik potrdil, da z zaključkom storitve izgubi pravico do odstopa od pogodbe; pri izdelku ali storitvi, katere cena ali provizija je odvisna od nihanj na finančnem trgu, na katere upravljavec ne more vplivati, tudi v 14-dnevnem odstopnem roku; pri izdelku, ki je bil izdelan po navodilih potrošnika ali prilagojen njegovim specifičnim zahtevam; pri pokvarljivem izdelku ali izdelku, ki lahko ohranja kakovost le kratek čas; pri izdelku v zaprti embalaži, ki ga iz zdravstvenih ali higienskih razlogov po odprtju ni mogoče vrniti; pri izdelku, ki je po dobavi zaradi svoje narave neločljivo pomešan z drugimi izdelki. Za izdelke, za katere ne veljajo zgoraj navedene omejitve, lahko kupec brez navedbe razloga odstopi od pogodbe v 14 dneh po prejemu izdelka (ali, če izdelek še ni bil prejet na dan sklenitve pogodbe, v 14 dneh od sklenitve pogodbe). V primeru pisnega odstopa od pogodbe se šteje, da je odstop pravočasen, če kupec pošlje izjavo o odstopu pred iztekom roka (tudi na štirinajsti dan).
6.4. V primeru odstopa od pogodbe mora kupec izdelek vrniti spletni trgovini v roku 14 dni od obvestila o odstopu od pogodbe, v neodprtem in nepoškodovanem stanju. Rok se šteje za izpolnjenega, če kupec predloži dokazilo, da je izdelek oddal kurirski službi pred iztekom roka. Spletna trgovina ne sprejema vračil izdelkov po povzetju.
6.5. Spletna trgovina je dolžna kupcu vrniti celotno kupnino za izdelek, če je bil izdelek vrnjen nepoškodovan in uporabljen le v obsegu, potrebnem za preizkus funkcionalnosti, v skladu z njegovim predvidenim namenom. Spletna trgovina si pridržuje pravico zahtevati odškodnino za škodo, ki nastane zaradi uporabe izdelka, ki presega obseg preizkusa ali ni v skladu z njegovim predvidenim namenom.
6.6. Kupec lahko zahtevo za odstop od nakupa sporoči preko elektronske pošte, pisno po pošti. Priporočljivo je uporabiti obrazec "Odstop od pogodbe", ki je na voljo pod rubriko Storitve za stranke na spletni strani: https://www.tulli.si/vracila_blaga_pravilnik. Kupec lahko prav tako uporabi vzorčno izjavo o odstopu od pogodbe, ki je priložena vladnemu sklepu.
6.7. V primeru odstopa od pogodbe stroške vračila izdelka krije kupec. Poleg tega kupec ne nosi nobenih drugih stroškov.
6.8. Če potrošnik odstopi od pogodbe, bo spletna trgovina kupnino za izdelek povrnila na bančni račun, ki ga je navedel potrošnik, najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu. Povračilo vključuje tudi stroške dostave izdelka, razen v primerih, ko so bili skupaj z izdelkom dostavljeni tudi drugi izdelki, za katere kupec ni uveljavljal pravice do odstopa. Prav tako spletna trgovina ni dolžna povrniti dodatnih stroškov, ki bi nastali zaradi izbire dražjega načina dostave, ki ni bil običajen način prevoza. Spletna trgovina si pridržuje pravico zadržati vračilo kupnine, dokler ne prejme vrnjenega izdelka.
6.9. Stroške vračila izdelka v spletno trgovino krije kupec. Če kupec ne uveljavlja svoje pravice do odstopa od nakupa v skladu s temi pogoji in veljavno zakonodajo, spletna trgovina kupnine ne bo vrnila. Vendar je izdelek - po predhodnem dogovoru - mogoče vrniti kupcu, pri čemer stroške vračila nosi kupec.
6.10. Pravica do odstopa od nakupa je namenjena potrošnikom. Možnost vračila za poslovne partnerje, veletrgovce in preprodajalce ureja spletna trgovina na podlagi posebnih dogovorov.
6.11. Za dodatna vprašanja v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od nakupa se obrnite na našo službo za pomoč strankam preko kontaktnih podatkov, navedenih na začetku teh pogojev. Celotno besedilo vladnega sklepa 45/2014 (II.26) o pravici do odstopa od pogodbe lahko preberete na naslednji povezavi: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR.: https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR.
6.12. Potrošnik lahko za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe uporabi obrazec za izjavo o odstopu od pogodbe, ki je priložen tem splošnim pogojem in dostopen na naslednji povezavi: https://www.tulli.si/pogoji-poslovanja.
7.1. Nakup v spletni trgovini predpostavlja, da kupec pozna in sprejema možnosti in omejitve interneta, zlasti v smislu tehnične zmogljivosti in morebitnih napak.
7.2. Uporabnik nosi polno odgovornost za škodo, ki nastane zaradi posredovanja osebnih podatkov druge osebe ali njihove objave v spletni trgovini. V takšnih primerih bo upravljavec v celoti sodeloval z organi, ki izvajajo postopke za ugotovitev identitete storilca.
7.3. Vsi uporabniki lahko javne komunikacijske kanale spletne trgovine (npr. pisanje ocen izdelkov) uporabljajo na lastno odgovornost. Spletna trgovina ni avtomatsko moderirana, vendar ima upravljavec, v primeru prejetih obvestil ali prijav vsebine, ki krši zakon ali škoduje interesom, pravico začasno ali trajno odstraniti katero koli vsebino ali njen del brez obrazložitve. V primeru ponavljajočih se ali hujših kršitev zakona si upravljavec pridržuje pravico do trajne izključitve uporabnika iz uporabe spletne strani, vključno z ukinitvijo registracije uporabnika.
7.4. Če uporabnik napiše oceno izdelka, se zaveda, da lahko spletna trgovina to oceno brez njegovega dovoljenja izbriše ali objavi. Z oddajo mnenja o izdelku se uporabnik strinja, da se njegovo uporabniško ime lahko prikaže v povezavi z mnenjem o izdelku.
8.1. Vse avtorske pravice do vsebine (besedila, člankov, opisov izdelkov, informacij, teh splošnih pogojev itd., grafike, slik, drugih informacij in podatkov) na spletni trgovini pripadajo upravljavcu spletne trgovine brez prostorskih in časovnih omejitev, razen če ni drugače navedeno. Prepovedana je uporaba vsebine, prenesene iz spletne trgovine, za namene, ki presegajo nakupovanje v spletni trgovini, vključno s spreminjanjem, kopiranjem in drugimi oblikami uporabe. V primeru kršitve avtorskih in drugih pravic spletne trgovine ali kršitve teh pogojev bo zoper kršitelja sprožen sodni postopek. Z uporabo spletne trgovine se uporabnik strinja, da kopiranje vsebine strani ali njena uporaba za namene, ki niso navedeni v tem dokumentu, pomeni kršitev zakona (kršitev teh splošnih pogojev), tudi če vsebina ni zaščitena z avtorskimi pravicami. V primeru takšne kršitve se uporabnik strinja, da bo upravljavcu spletne trgovine plačal globo v višini najmanj 130 EUR za vsako kršitev, tudi brez posebnega dokaza o škodi..
8.2. Spletna trgovina si pridržuje pravico, da proti vsaki osebi, ki z uporabo spletne trgovine (vključno z nakupi) stori ali poskuša storiti kršitev zakona, sproži pravni postopek pred sodišči ali pristojnimi organi. Spletna trgovina ne odgovarja za kršitve, ki jih stori tretja oseba na račun uporabnika ali kupca..
8.3. V primeru kakršne koli kršitve zakona v zvezi z uporabo spletnega mesta ali kršitve interesov prodajalca ima upravljavec spletne trgovine pravico, da s takojšnjim učinkom začasno prekine registracijo uporabnika, izbriše njegove osebne in druge podatke ter prekine njegovo registracijo. Podatki se lahko obdelujejo za namene postopkov v zvezi s kršitvijo ali oškodovanjem interesov. Spletna trgovina ni dolžna obvestiti uporabnika o zgoraj navedenih ukrepih.
8.4. Prikaz spletne trgovine ali katerega koli njenega dela na drugi domeni, npr. kot aplikacija v okvirju - kot del vaših lastnih strani - je mogoč le s predhodnim pisnim dovoljenjem upravljavca spletne trgovine..
8.5. Spletno mesto, na katerem je objavljena povezava do spletne trgovine, ne sme dajati vtisa, da upravljavec spletne trgovine priporoča ali podpira uporabo ali nakup storitev ali izdelkov, ki se distribuirajo ali ponujajo na tem spletnem mestu. Spletno mesto, na katerem se nahaja povezava, ne sme vsebovati zavajajočih informacij o pravnem razmerju med spletno trgovino in spletnim mestom, na katerega vodi povezava, ter spletno trgovino. Spletna trgovina si pridržuje pravico, da sprejme ukrepe proti uporabi povezav, ki škodujejo ugledu in interesom spletne trgovine.
9.1. Upravljavec si prizadeva zagotoviti najvišjo možno raven varstva osebnih podatkov uporabnikov, registriranih na spletnem mestu. Informacije o obdelavi podatkov, navedene v teh pogojih, se nanašajo izključno na spletno trgovino in ne zajemajo spletnih mest, ki jih upravljajo tretje osebe, tudi če so ta spletna mesta neposredno dostopna iz spletne trgovine..
9.2. Dejavnosti upravljavca, povezane z varstvom pravic do zasebnosti obiskovalcev in strank, se izvajajo v skladu z določbami zakona CXII iz leta 2011 (v nadaljevanju: Zakon o informacijski avtonomiji) ter z veljavno zakonodajo, predvsem civilnim zakonikom in pravico do informacijske samoodločbe in svobode obveščanja. Uporabnike opozarjamo, da je posredovanje osebnih podatkov v spletni trgovini prostovoljno, pri čemer uporabnik z sprejetjem splošnih pogojev poslovanja soglaša obdelavo svojih podatkov. Če uporabnik deluje v imenu tretje osebe, je njegova odgovornost pridobiti soglasje te osebe za razkritje njenih podatkov. Za razkritje podatkov osebam, ki niso sposobne za pravne posle ali so z omejeno poslovno sposobnostjo, je potrebno predhodno soglasje zakonitega zastopnika, razen v primeru obdelave podatkov za storitve, povezane z običajnimi transakcijami v vsakdanjem življenju.
9.3. Upravljavec izvaja skupno in enotno obdelavo podatkov, pri čemer je uradno obvestil organ za varstvo podatkov. Ta obdelava poteka pod enakimi pogoji in za enak namen v zvezi s spletnimi trgovinami.
Za uporabo storitev, dostopnih preko spletne trgovine, je potrebna registracija. Upravljavec obdeluje podatke, posredovane ob registraciji, izključno za namene, ki so potrebni za zagotavljanje storitev in vzdrževanje stikov s strankami, v skladu z zakonodajo. Pravna podlaga za obdelavo podatkov in izpolnjevanje pogodb je privolitev posameznika, na katerega se podatki nanašajo, v primeru naročila storitve (nakupa). S sprejetjem teh splošnih pogojev uporabniki dovolijo, da upravljavec njihove podatke uporabi za izvajanje storitev. Upravljavec uporablja osebne podatke izključno za namene, ki so bili stranki znani ob času posredovanja podatkov. Osebni podatki se ne posredujejo tretjim osebam brez posebnega soglasja (glej tudi točko 7.8 teh splošnih pogojev) in jih upravljavec hrani ločeno, ter šifrirano. Če se uporabnik odloči za dostavo kupljenih izdelkov preko kurirske službe, soglaša, da lahko upravljavec kurirski službi posreduje potrebne podatke za dostavo. Do teh podatkov imajo dostop zaposleni v spletni trgovini.
Namen obdelave podatkov je omogočiti upravljavcu izpolnitev naročil in izboljšati uporabniško-izkušnjo, zlasti s pošiljanjem novic. Obseg obdelanih podatkov vključuje:: - ime (ime in priimek), - e-poštni naslov, - domači naslov, računski naslov - telefonska številka. Trajanje obdelave podatkov: podatki se hranijo, dokler posameznik, na katerega se nanašajo, ne sproži izbrisa registracijskega računa. V primeru nakupa se podatki o obračunu hranijo v skladu z zakonsko določenimi obdobji hrambe.
9.5. Upravljanje podatkov Rojstnodnevnega kluba
Sodelovanje v storitvi Rojstnodnevnega kluba je prostovoljno, pravna podlaga za obdelavo podatkov pa je privolitev posameznika, na katerega se podatki nanašajo. Za uporabo storitve mora registrirana odrasla oseba na spletni strani vnesti priimek, spol in datum rojstva mladoletnih družinskih članov. Uporabnik lahko podatke kadar koli izbriše. Z vnosom podatkov uporabnik potrjuje, da je zakoniti zastopnik zadevnih otrok ali da ima ustrezno pooblastilo zakonitega zastopnika za vnos podatkov. Upravljavec z vnesenimi podatki ravna zaupno in jih ne sme posredovati tretjim osebam.. Namen obdelave podatkov je omogočiti registriranemu uporabniku prejemanje ciljno usmerjenih, ustreznih in prilagojenih ponudb za lažji nakup daril za mladoletne sorodnike s posredovanimi podatki, ter omogočiti sodelovanje v tombolah ali drugih igrah, ki jih občasno organiziramo za udeležence Kluba za rojstni dan, ter omogočiti dodatne popuste. Obseg podatkov, ki se obdelujejo, vključuje: ime, spol in datum rojstva (leto, mesec, dan).
9.6 Ocenjevanje izdelkov
Uporabniki lahko oddajo ocene o izdelkih, ki so jih kupili, kar drugim strankam pomaga pri odločanju o nakupu določenega izdelka. Uporabnikovo uporabniško ime (ime in priimek v skrajšani ali neskrajšani obliki) je lahko prikazano ob oceni izdelka. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je privolitev posameznika, na katerega se podatki nanašajo.. Namen obdelave podatkov je zagotoviti verodostojne informacije drugim potrošnikom in izboljšati uporabniško izkušnjo. Trajanje obdelave podatkov je do zahtevka za izbris podatkov ali do komercializacije določenega izdelka.
9.7 Nekatere storitve spletne trgovine namestijo v uporabnikov računalnik edinstven identifikator, imenovan piškotek. Piškotki se uporabljajo za lažjo identifikacijo in avtorizacijo uporabnika, ter za zagotavljanje prilagojenih storitev in izboljšanje uporabniške izkušnje. Osebni podatki uporabnika niso shranjeni v piškotkih. Sistem priporočanja izdelkov na spletnem mestu prikazuje ponudbo na podlagi strani, ki jih je uporabnik predhodno obiskal. Z uporabo spletnega mesta se uporabnik strinja z namestitvijo piškotkov v njegov računalnik. Če uporabnik zavrne sprejemanje piškotkov, to ne vpliva na možnost uporabe storitev spletne trgovine.
9.8 Spletna trgovina The Best Possible Service Web Shop uporablja neodvisen sistem zagotavljanja kakovosti, ki temelji na povratnih informacijah strank. V ta namen www.ceneje.si (Naspers OCS Hungary Kft., 1074 Budapest, 70-72 Rákóczi Str., davčna številka: 24868291-2-42, registrska številka: 01-09-186759, identifikatorji: NAIH-74230/2014, NAIH-74231/2014) zbira ocene strank po nakupih v spletni trgovini. V ta namen se elektronski naslov stranke in ime kupljenega izdelka posredujeta spletni strani ceneje.si. Uporabnik se s tem strinja, da se njegovi podatki posredujejo na opisani način. Pravna podlaga za obdelavo podatkov je privolitev posameznika, na katerega se podatki nanašajo. Posameznik lahko kadarkoli prekliče soglasje brez navedbe razlogov. Namen obdelave podatkov je pridobivanje in prikazovanje povratnih informacij strank. Naspers OCS Hungary Kft. obdeluje podatke v skladu s svojo politiko varstva in upravljanja podatkov..
9.9 V primeru, da se uporabnik obnaša v nasprotju z vsebino pogojev uporabe, neskladno s temi pogoji ali na kakršen koli način krši zakon, bo upravljavec sprožil postopek identifikacije uporabnika z namenom začetka sodnega postopka.
9.10 Če uporabniki v roku desetih let ne dostopajo do spletne trgovine, bo upravljavec samodejno izbrisal njihove podatke in uničil razpoložljive informacije. Uporabnik lahko kadar koli zahteva izbris ali popravek svojih osebnih podatkov s pošiljanjem elektronskega sporočila na naslov info@tulli.si. Vendar pa upravljavec ne more izbrisati podatkov, ki jih je po zakonu dolžan hraniti.
9.11 Uporabnik hrani osebne podatke v elektronski obliki na strežnikih ponudnika storitev RackForest. Podatke o obračunu upravljavec hrani tudi na svojem sedežu in na lokaciji svoje osrednje uprave (naslov glej zgoraj). Upravljavec sprejme vse ukrepe, ki jih predvideva informacijska tehnologija in tehnologija organizacije dela, da zagotovi varnost osebnih podatkov in prepreči dostop nepooblaščenih tretjih oseb.
9.12 Uporabnik lahko na upravljavčev elektronski naslov ali po pošti zahteva informacije o upravljanju svojih osebnih podatkov, obdelovalcu podatkov, morebitnemu upravljavcu podatkov, okoliščinah prenosa podatkov ter drugih podrobnostih o obdelavi podatkov. Uporabnik ima pravico do dostopa do svojih podatkov, pravico do popravka podatkov, pravico do izbrisa podatkov v določenih primerih, pravico do omejitve obdelave podatkov, pravico do prenosljivosti podatkov ter pravico do ugovora proti obdelavi podatkov. Informacije bodo zagotovljene brezplačno, vendar si upravljavec v primeru ponavljajočih se zahtev po informacijah v enem koledarskem letu pridržuje pravico, da zaračuna upravno takso..
9.13 Upravljavec mora na zahtevo uporabnika glede upravljanja podatkov odgovoriti v najkrajšem možnem času, vendar najpozneje v 25 dneh. V primeru zavrnitve zahteve mora upravljavec navesti razlog za odločitev. Če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ni zadovoljen z odločanjem ali ukrepi upravljavca, lahko v 30 dneh od obvestila o odločitvi ali ukrepu vloži pritožbo na sodišče.
9.14 Upravljavec pri obdelavi podatkov v celoti spoštuje zakonske določbe, ravna z največjo možno skrbnostjo, ter zagotavlja zaupnost podatkov. Podatkov ne posreduje tretjim osebam, razen če je to potrebno za uveljavljanje pravic, ki izhajajo iz pogodbe, ali če prenos podatkov zahteva zakon, uradni nalog ali sodba sodišča..
9.15 V zvezi z upravljanjem podatkov lahko vložite pritožbo ali reklamacijo pri Nacionalnem organu za varstvo podatkov in svobodo obveščanja (sedež: 1055 Budimpešta, Falk Miksa ulica 9-11, 1363 Budimpešta, poštni predal 9, telefon: +36 (1) 391-1400).
10.1 Uporabniki se lahko med registracijo in pozneje med uporabo spletnega mesta prijavijo na upravljavčeve e-novice. Prijava na e-novice je prostovoljna. Z prijavo uporabnik izrecno soglaša z prejemanjem informativnih in oglaševalskih vsebin, ki jih upravljavec pošilja na navedeni elektronski naslov in telefonsko številko v časovnih intervalih, ki jih določi upravljavec.
10.2 Uporabnik se lahko kadar koli odjavi od prejemanja novic v meniju "E-novice", ki je v ta namen ustvarjen na spletni strani, ali s klikom na povezavo "Odjava" na koncu vsakega glasila.
11.1 Naslov, telefonska številka in e-poštni naslov, ki se uporabljajo za prijavo pritožb in vzdrževanje stikov, so enaki naslovu službe za pomoč strankam spletne trgovine.
11.2 Stranka lahko svojo pritožbo sporoči pisno službi za pomoč uporabnikom. Zahteve za informacije ali stališča o delovanju spletne trgovine se ne štejejo za pritožbe..
11.3 Spletna trgovina bo takoj pregledala ustno pritožbo in jo ustrezno obravnavala. Če se kupec ne strinja z obravnavo pritožbe ali če takojšnja preiskava ni mogoča, bo spletna trgovina pritožbo in svoje stališče do nje takoj evidentirala ter najkasneje skupaj z odgovorom na pritožbo posredovala kupcu. Na pisne (tudi elektronske) in telefonske pritožbe bo spletna trgovina odgovorila v tridesetih dneh, razen če zakon določa drugače. Vsaki pritožbi bo dodeljena edinstvena identifikacijska številka. Registrirana pritožba mora vsebovati ime in naslov pritožnika, opis pritožbe ter druge podatke, ki jih zahteva zakon. Družba mora utemeljiti svoje stališče, če pritožbo zavrne, in stranko opozoriti na pravna sredstva.
11.4 Spletna trgovina je dolžna hraniti kopijo odgovora na pritožbo pet let in jo na zahtevo predložiti izvršilnim organom.
11.5 Zapisniki, ki jih vodi spletna trgovina, vsebujejo podatke v skladu z zahtevami Zakona o varstvu potrošnikov CLV iz leta 1997.
11.6 V skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških pravnih sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (v nadaljnjem besedilu: Uredba) je Evropska komisija vzpostavila platformo za spletno reševanje sporov. Ta platforma je dostopna od 15. februarja 2016 in omogoča potrošnikom in trgovcem reševanje sporov v primeru potrošniških sporov, ki nastanejo pri pogodbah za spletno prodajo ali opravljanje storitev. Uredba se neposredno uporablja za trgovce s sedežem v Evropski uniji, vključno s sedežem na Madžarskem, ki sodelujejo pri pogodbah o spletni prodaji ali opravljanju storitev. Za uporabo platforme za spletno reševanje sporov se morate najprej registrirati v sistemu Evropske komisije. Do platforme za spletno reševanje sporov lahko dostopate po registraciji v sistemu Evropske komisije na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/odr. Ko se stran naloži, izberite želeni jezik, se prijavite in sledite navodilom na strani..
12.1 Z uporabo spletne trgovine izjavjate, da ste razumeli pogoje uporabe, jih sprejemate in se z njimi strinjate
13.1 Spletna trgovina kot članica združenja Szek.org (Združenje za elektronsko poslovanje za javno rabo) priznava etični kodeks te organizacije kot zavezujoč. Etični kodeks je na voljo na tej povezavi https://ecommerce.hu/wp-content/uploads/2018/06/ecommerce-hungary-etikai-kdex-v20180625-final.pdf
14.1 Podroben opis sistema točk zvestobe spletne trgovine Tulli najdete na tej povezavi: https://tulli.si/tocke-zvestobe-informacije
Garancija za dodatno opremo, garancija za izdelek in garancijske informacije
1.1. V katerem primeru lahko pravilno uveljavljate garancijo za dodatno opremo? V primeru nepravilne izpolnjevanja obveznosti s strani našega podjetja lahko uveljavljate garancijski zahtevek zoper podjetje v skladu s pravili civilnega zakonika (Ptk.) in drugimi veljavnimi zakoni, kot je na primer uredba vlade 373/2021 (VI .30) (uredba vlade), ki jih je treba uporabljati skupaj.
1.2. Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka za dodatno opremo? Glede na vašo izbiro lahko uveljavljate naslednje garancijske zahtevke za dodatno opremo: Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če izpolnitev izbranega zahtevka ni mogoča ali bi za naše podjetje povzročila nesorazmerno visoke dodatne stroške v primerjavi z izpolnitvijo drugih zahtevkov, pri čemer mora slednji pogoj naše podjetje utemeljiti. Če niste ali niste mogli zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahtevate sorazmerno znižanje odškodnine ali popravilo napake na stroške našega podjetja, ali pa jo popravi nekdo drug ali - v zadnjem primeru - lahko tudi odstopite od pogodbe. Prav tako imate pravico - odvisno od resnosti kršitve pogodbe - zahtevati sorazmerno dostavo nadomestila ali odstopiti od prodajne pogodbe, če naše podjetje ni izvedlo popravila ali zamenjave ali ga je izvedlo, vendar v celoti ali delno ni izpolnilo zahtev za zamenjano blago, določenih v sklepu vlade, svoje obveznosti prevzema na lastne stroške ali je zavrnilo uskladitev blaga s pogodbo ali je prišlo do ponovne napake pri izvajanju, kljub temu, da si je naše podjetje prizadevalo, da bi blago uskladilo s pogodbo, ali je napaka pri izvajanju tako resna, da upravičuje takojšnje znižanje cene ali takojšen odstop od prodajne pogodbe, ali se naše podjetje ni zavezalo, da bo blago uskladilo s pogodbo, ali je iz okoliščin razvidno, da naše podjetje zaradi vas v razumnem roku ne bo moglo uskladiti blaga s pogodbo brez večje škode. Razumni rok za popravilo ali zamenjavo blaga se šteje od trenutka, ko ste našo družbo obvestili o napaki. Zaradi nepomembne napake ni mogoče odstopiti od pogodbe, vendar mora naše podjetje dokazati, da je napaka nepomembna. V primeru odstopa od nakupa je naše podjetje dolžno takoj vrniti kupnino. Obveščamo vas, da v primeru pogodbe o dobavi digitalnih vsebin ali zagotavljanju digitalnih storitev v okviru uveljavljanja dodatnih garancijskih pravic napake ne morete odpraviti sami na stroške našega podjetja ali zahtevati popravila pri drugi osebi. Če potrošnik zaradi napake izdelka v 3 delovnih dneh od dneva nakupa (zagona) uveljavlja zahtevo za zamenjavo, se naše podjetje ne more sklicevati na nesorazmerne dodatne stroške v skladu s točko a drugega odstavka (2) člena 6:159 zakona V iz leta 2013 o civilnem zakoniku, temveč j e dolžno zamenjati potrošniški izdelek, če napaka onemogoča predvideno uporabo. Naše podjetje bo zamenjano blago prevzelo nazaj na lastne stroške. Če popravilo ali zamenjava zahteva odstranitev blaga, ki je bilo dano v uporabo v skladu z naravo in namenom blaga - preden postane napaka zaznavna -, potem obveznost popravila ali zamenjave vključuje odstranitev neskladnega blaga in dajanje v uporabo zamenjanega ali popravljenega blaga, tako da se postavi ali nosi stroške odstranitve ali dajanja v uporabo. Pravico do garancije za izbrano dodatno opremo lahko zamenjate z drugo, vendar stroške zamenjave nosite vi, razen če je bila garancija zanjo že odobrena ali če je to povzročila naša dejavnost.
1.3. Kakšen je rok za vložitev garancijskega zahtevka za dodatno opremo? Napako morate prijaviti
takoj po odkritju napake, vendar najpozneje v dveh mesecih po odkritju napake. Hkrati vas želimo opozoriti, da po preteku dveh let od zaključka pogodbe ne morete več uveljavljati stranskih pravic iz naslova jamstva. V primeru rabljenega predmeta je ta rok največ eno leto.
1.4. Pri komu lahko uveljavljate garancijski zahtevek za dodatno opremo? Garancijski zahtevek za dodatno opremo lahko uveljavljate pri spletni trgovini Tulli. Svojo odločitev o prekinitvi pogodbe lahko uveljavljate s pravno izjavo pri spletni trgovini Tulli.
1.5. Kakšni so drugi pogoji za uveljavljanje pravic iz garancije za dodatno opremo? V obdobju enega leta od datuma dobave ni drugih pogojev za uveljavljanje garancijskega zahtevka za dodatno opremo, razen prijave napake, če dokažete, da je izdelek ali storitev dobavilo naše podjetje. Po preteku 1 leta od dobave pa morate dokazati, da je bila napaka, ki ste jo prepoznali, prisotna že ob prejemu. Zahtevek iz naslova garancije lahko uveljavljate tudi za izdelke s popustom.
2.1. Kdaj lahko pravilno uveljavljate garancijo za izdelek? V primeru izdelka z napako lahko - po lastni izbiri - uveljavljate pravico, kot je opredeljena v točki 1, ali pa uveljavljate pravico iz garancije za izdelek.
2.2. Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka za izdelek? V okviru garancijskega zahtevka za izdelek lahko zahtevate le popravilo ali zamenjavo okvarjenega izdelka.
2.3. Kdaj se šteje, da je izdelek napačen? Izdelek je pomanjkljiv, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki so veljale v času dajanja na trg, ali če nima lastnosti, ki jih je opisal proizvajalec.
2.4. Kakšen je rok za vložitev zahtevka za garancijo izdelka? Garancijo za izdelek lahko uveljavljate v dveh letih po tem, ko je proizvajalec dal izdelek na trg. Po tem obdobju to pravico izgubite.
2.5. Pri kom in pod kakšnimi drugimi pogoji lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelek? Garancijski zahtevek za izdelek lahko uveljavljate samo pri proizvajalcu ali distributerju izdelka. V primeru garancijskega zahtevka za izdelek morate dokazati napako na izdelku.
2.6. V katerih primerih je proizvajalec (distributer) oproščen obveznosti jamstva za izdelek? Proizvajalec (distributer) je oproščen obveznosti jamstva za izdelek le, če lahko dokaže, da:
izdelek ni bil proizveden ali tržen v okviru njegovih komercialnih dejavnosti; ali napake ni bilo mogoče prepoznati glede na stanje znanosti in tehnologije v času dajanja izdelka na trg; ali napaka izdelka je posledica uporabe obvezne uradne zakonodaje ali predpisov. Zadostuje, da proizvajalec (distributer) dokaže razlog za izvzetje. Upoštevajte, da zaradi iste napake ne morete hkrati, vzporedno, uveljavljati garancijskega zahtevka za dodatno opremo in garancijskega zahtevka za izdelek. Če pa je garancijski zahtevek za izdelek uspešno uveljavljen, lahko pri proizvajalcu uveljavljate garancijski zahtevek za dodatno opremo za zamenjani izdelek ali popravljeni del.
3.1. V skladu z odlokom št. 151/2003 (IX.22) je distributer zavezan k jamstvu za izdelke, ki so navedeni v odloku in se prodajajo na podlagi potrošniške pogodbe. V skladu z vladnim odlokom je trajanje obveznega jamstva:
eno (1) leto za prodajno ceno 25 EUR, vendar ne več kot 260 EUR. dve (2) leti, če prodajna cena presega 260 EUR, vendar ne presega 663 EUR, tri (3) leta nad prodajno ceno 663 EUR.
Reklamacija se lahko uveljavlja v garancijskem roku, neupoštevanje garancijskega roka vodi do izgube pravic. V primeru upravičene reklamacije, vložene v obveznem garancijskem roku v skladu z HG 151/2003 (IX.22), lahko potrošnik zahteva popravilo, zamenjavo, znižanje cene ali odstop od nakupa. Garancijski rok začne teči od dneva, ko je izdelek predan ali če ga je dal v uporabo distributer ali distributerjev zastopnik. Če potrošnik opravi vgradnjo več kot šest mesecev po nakupu, je datum začetka garancijskega roka dan, ko je potrošniški izdelek izročen potrošniku. Če se med prvim popravilom potrošniškega izdelka v garancijskem roku ugotovi, da potrošniškega izdelka ni mogoče popraviti, je treba potrošniški izdelek zamenjati v osmih dneh, razen če potrošnik ne zahteva drugače. Če zamenjava ni mogoča, je treba v osmih dneh vrniti kupnino. Če se v garancijskem roku potrošniški izdelek ponovno pokvari, potem ko je bil trikrat popravljen - razen če potrošnik zahteva drugače - in če Zakon V iz leta 2013 o civilnem zakoniku 6:159. v skladu s členom (2), točka b), potrošnik ne zahteva sorazmernega znižanja nakupne cene,
in potrošnik ne želi popraviti potrošniškega izdelka na stroške podjetja ali ga dati popraviti komu drugemu, bo podjetje potrošniški izdelek zamenjalo v osmih dneh. Če popravilo ali zamenjava traja dlje kot petnajst dni, mora distributer potrošnika obvestiti o predvidenem trajanju popravila ali zamenjave. Če zamenjava ni mogoča, mora potrošniku v osmih dneh vrniti kupnino. Če potrošniški izdelek ni popravljen v 30 dneh po obvestilu o zahtevi za popravilo, je treba - razen če se potrošnik ni dogovoril drugače - potrošniški izdelek zamenjati v osmih dneh po neučinkovitem izteku 30-dnevnega roka. Če zamenjava ni mogoča, je treba potrošniku vrniti kupnino v osmih dneh po neučinkovitem izteku tridesetdnevnega roka za popravilo. Pri izdelkih, za katere velja obvezna garancija, ohranitev embalaže ni pogoj za potrditev garancijskega zahtevka. V primeru garancije ali upravičene reklamacije je treba izdelek z napako zamenjati v treh delovnih dneh od nakupa, izdelek z napako pa je treba popraviti ali zamenjati v petnajstih delovnih dneh. Če izdelka ni mogoče popraviti v 15 dneh, je treba o tem obvestiti potrošnika. Če se izdelek po treh popravilih še četrtič pokvari ali če ga ni mogoče popraviti v 30 dneh, ga je treba zamenjati. V primeru zamenjave se garancijski rok za zamenjani izdelek začne znova. V primeru popravila se lahko vgradijo le novi deli, garancijski rok pa se podaljša od dneva, ko je bil izdelek predan v popravilo, do obdobja, v katerem potrošnik zaradi napake izdelka ni mogel uporabljati v skladu z njegovim namenom. Stroške izpolnjevanja garancijske obveznosti nosi podjetje. Izdelke s fiksnimi priključki ali izdelke, ki tehtajo več kot 10 kg, ali izdelke, ki jih ni mogoče prevažati kot ročno prtljago v javnem prevozu, je treba popraviti na kraju uporabe. Če popravila ni mogoče opraviti na kraju uporabe, podjetje poskrbi za demontažo in montažo ter dostavo in vrnitev. Garancija ne vpliva na zakonsko jamstvo in druge pravice potrošnikov.
3.2. Kdaj je podjetje oproščeno obveznosti jamstva? Garant je oproščen svoje garancijske obveznosti le, če dokaže, da je vzrok za napako nastal po izvedbi. Opozarjamo vas, da zaradi iste napake ne morete hkrati uveljavljati zahtevka iz garancije in zahtevka iz garancije za dodatno opremo ali zahtevka iz garancije in zahtevka iz garancije za izdelek, sicer pa ste upravičeni do pravic iz garancije ne glede na pravice, opredeljene v točkah 1 in 2. Če imate dodatna vprašanja, se obrnite na službo za pomoč strankam našega podjetja (Poštni naslov: Madžarska 1211 Budimpešta, ulica Szikratáviró 12 Szikratáviró. Warehouse C/3, e-poštni naslov: info@tulli.si) Če niste prejeli zadovoljivega odgovora na svojo pripombo, lahko vložite dodatno pritožbo pri naslednjih pravnih organih. V primeru pritožbe potrošnika lahko dostopate do spletnega foruma za reševanje sporov, ki ga upravlja Evropska unija, na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show
Budimpešta, 25. september 2024.
Ta dokument je zaščiten z avtorskimi pravicami, zato je njegova uporaba brez dovoljenja prepovedana! - Avtorske pravice/Avtor: Odvetniška pisarna Rédei és Pál, 2024, CP Contact Kft. 2017